Monday, December 28, 2009

Cl0sE & 0pEn NeW aCc0unt..




...tinggal beberapa kiraan saat lagi tahun 2010 akan menjelma..terlalu banyak kenangan manis dan pahit yang telah aku lalui..tidak ku sangka,diari karier ku juga turut bertukar seperti tahun yang sudah tentunya turut bertukar angka..amat sedih untuk meninggalkan karier lama,karier yang banyak membawa aku mengenal keupayaan diri..arrrrgghhh~!!!ingin aku melepaskan rasa 'berat' ini..tetapi..tidak ku tahu bagaimana 'the right way'..biarlah..selamat tinggal semua kenangan manisku..aku akan mula untuk mencipta kenangan baru pada titian karierku yang akan datang..akan aku bawa bekal yang selama ini telah aku isi bersama karier lama..dan aku pasti,bekal ini InsyaALLAH dapat membantu aku..

..kekadang,terbisik juga dihati..'kenapa harus begini,kenapa tidak jadi seperti ini..?'..jawapannya hanya satu..'kerana ini adalah yang terbaik untukku'..aku yakin,tidak ada satu perkara yang berlaku didunia ini dengan sia-sia..setiap ciptaan dan kejadianNYA sudah ditentukan hikmah dan kekuatan tersendiri..percayalah..

..dicoretan ini,aku ingin merakamkan rasa terima kasih dan penghargaan buat Prudential BSN kerana banyak mengajar aku erti Pekerjaan & Kehidupan.. 'limited resources & changing environment' banyak membawa aku untuk lebih berdikari..tidak akan aku lupa semua kenangan bersama keluarga Pru..teristimewa buat keluarga Banca..kalian akan tetap berada dihati ini..terimalah kasih dan sayangku buat kalian..

No comments:

Post a Comment